En blogg av en fersk blogger.

tirsdag 19. oktober 2010

My fabulous trip to York..

Som dere sikkert har fått med dere, så har jeg vært en liten svipptur i England for noen uker siden. Nå vil jeg vise dere noe av det jeg opplevde der, og kanskje får dere også lyst til å besøke denne flotte og sjarmerende byen!

Som en av mine oppgaver i mitt andre studie, IKT for lærere, har jeg laget en PhotoStory med bilder og litt tekst som jeg ønsker å vise dere. Nå har jeg altså blitt kjent med PhotoStory, og det er en mulighet for at jeg og programmet kan bli nokså gode venner etter hvert. Meget lett å bli kjent med, og gratis er det også! Du kan selv laste programmet ned herfra: PhotoStory3 download.

Her er mitt produkt:



3 kommentarer:

  1. Stilig. York så ut som et ganske kultivert by, i alle fall når den ble akkompagnert av en slik musikk:)

    Har du også et bilde av kongeparet hjemme?:) Og er det forskjell på brostein og andre stein?

    SvarSlett
  2. Takk, Joakim! Du får ta en tur til York sammen med familien en gang. Anbefales!:) Musikken kunne jeg lage selv på PhotoStory3, det var masse å velge mellom. Jeg likte den musikken jeg fant!:)

    Nei, jeg har ikke bilde av kongeparet hjemme. Men ønsker meg det til jul!;) Mente selvfølgelig hjemme i Norge..:)

    Og jeg mener det er forskjell på brostein og andre stein. I hvert fall i fasong. Hvis jeg vil legge brostein i hagen, så er det jo brostein jeg får, og ikke vanlige stein.. Men hvis noen har bedre svar, så er de velkomne til å kommentere!:)

    SvarSlett
  3. Flott presentasjon av York, en by jeg godt kunne tenkt meg å besøke. Fint at du deler produktene dine med oss.

    SvarSlett