En blogg av en fersk blogger.

tirsdag 26. oktober 2010

A tribute...

Jeg har nettopp blitt ferdig med den n'te innleveringen denne høsten. Men dette innlegget er ikke en hyllest til meg selv.

Nei, jeg har lyst til å hedre den funksjonen jeg har brukt mest når jeg har arbeidet med tekstdokumenter. Den er liten og anonym, men har du først hatt behov for den, så vil du for alltid vite hvor den ligger. Den har vært helt uunnværlig i mitt oppgavearbeid, og jeg aner ikke hvordan det skulle gått med oppgavene mine om den ikke hadde fantes. Av og til skulle man nok kanskje ønsket at den fantes på ordentlig også..?:)

Ladies and gentlemen, I present to you:







Bildet er hentet fra dette nettstedet via Google. Det morsomme var at da jeg søkte på ordet "angreknapp" kom det opp fullt av fjortisblogger med treff på dette ordet! Hehe! Og nå ligger vel jeg også i den kategorien, etter å ha postet dette innlegget..:)

Dette innlegget kommer under kategorien: "Ting jeg gleder meg over".:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar